Sleva 1590 KČ ZA 3 DNY PRO DVA V MARIÁNSKÝCH LÁZNÍCH - NewGo.cz

1590 KČ ZA 3 DNY PRO DVA V MARIÁNSKÝCH LÁZNÍCH

Relaxujte na 2 noci v hotelu Pelikán, v krásném lázeňském prostředí Mariánských lázní. Užijte si pobyt ve dvou a vychutnejte si večeři o dvou chodech s lahví vína.

1 590 Kč
3 180 Kč
Sleva skončila
Platnost voucheru: 2.11.2011 - 30.4.2012

HOTEL PELIKÁN MARIÁNSKÉ LÁZNĚ NA 3 DNY A 2 NOCI

  • EXKLUZIVNĚ PŘIDÁNO 200 NOVÝCH VOUCHERŮ!
  • Relaxační pobyt pro Dva v blízkosti kolonády Mariánských lázní
  • Ubytování na 3 dny a 2 noci v hotelu Pelikán
  • 2x snídaně pro dva
  • 2x večeře pro dva o dvou chodech
  • 1x 0,75 l láhev vína k večeři
  • 1x masáž zad a šíje pro dvě osoby v délce 20 min.
Vezměte své čtyřnohé miláčky s sebou ;-)
  • Možnost ubytování se psem za poplatek.
  • Možnost prohlídky kolonády v Mariánských lázních.
  • Zaposlouchat se do nádherných skladem zpívající fontány na lázeňské promenádě.
  • Stravování v hotelové restauraci nabízející jídla z české i mezinárodní kuchyně.
  • Objednání masáží přímo v hotelu.
  • Recepce hotelu zajišťuje lázeňské procedury, tenis, golf, plavecký bazén, pronájem fotbalového hřiště, lov divoké zvěře, rybolov.
  • Možnost navštívit Plzeňský pivovar s degustací piva.
KDE SLEVU UPLATNIT
HOTEL PELIKÁN
Hamrníky 179
353 01 Mariánské Lázně
 
+420 354 673 268
hotelpelikan@email.cz

V ústech med, a v srdci jed – v dnešní době se tato slova stávají čím dál pravdivější a Mariánské lázně Vašim pocitům rozumí. Chápou, že dnešní doba není vůbec jednoduchá, že Vaše srdce potřebuje klid a svou historickou krásou Vás navrátí do dob, kdy Vám život opět bude připadat tak jednoduchý.

Hotel Pelikán provozuje rodina pana Josefa Šolce a nachází se 2 km od centra města a 3 km od lázeňské kolonády a zpívající fontány.
 
     
 
Pokoje: 22 dvoulůžkových pokojů a sousedící depandanci,která má 2 dvoulůžkové pokoje, 2 jednolůžkové pokoje, 1 čtyřlůžkový pokoj s lednicí a terasou do zahrady. Všechny pokoje jsou standartně zařizeny a jsou vybaveny sprchou, WC, satelitní televizí a telefonem s přímou volbou. Některé pokoje jsou vybaveny přistýlkou.

Tipy na výlet pro hosty hotelu Pelikán:

  • Mariánské lázně: Jsou nejmladší z proslulého trojúhelníku západočeských lázeňských měst. Nádherné výcházkové trasy v jejím okolí propůjčují lázním nezaměnitelné kouzlo. Mezi návštěvníky lázní jsou zapsáni takové osobnosti jako Antonín Dvořák, Zikmund Freud, Thomas Alva Edison a mnoho dalších.

     

  • Karlovy Vary: Vyhledávané lázeňské středisko nesoucí jméno po svém zakladateli, císaři Karlu IV. Podle pověsti objevil prý císař zdej­ší léčivá zřídla při lovu na jelena. Voda z dvanácti teplých pramenů je dnes uží­vána k léčbě zažívacích chorob a poruch látkové výměny.
  • Františkovy lázně: Nejmenší a nejpůvabnější z láz­ní západočeského trojúhelníku, leží v těsném sousedství s hranicemi SRN. Díky jednotné klasicistní architektuře lázeňských budov a pavilo­nů pramenů si Františkovy Lázně uchovaly kouzlo a atmosféru lázeň­ského místa z přelomu století.
  • Park Boheminium: Miniaturpark s miniaturami významných staveb České republiky. Najdete zde například model zámku Červená Lhota, horu Říp a dalších více než 30 modelů.
  • Státní zámek Kynžvart: Původně barokní sídlo nechal v letech 1821-36 rakouský kancléř von Metternich přestavět na empírový zámek. Jsou zde uloženy cenné sbírky přírodnin, mincí, historických a technických kuriozit, rukopisů, starých egyptských památek, zbraní i uměleckých předmětů.

  • Hornické muzeum v Plané: Labyrint chodeb zpřístupněný veřejnosti s instalovánou expozicí rudného hornictví, které je v současné době v Čechách prakticky zlikvidováno. Množství exponátů, tématicky utříděných, působí v podzemních prostorách velmi autenticky.
  • Krásenská rozhledna: Rozhledna stojí asi 1 km jižně od obce Krásno na Krásenském vrchu a nabízí pěkný kruhový výhled. Kolem se rozprostírají další vrcholky Slavkovského lesa, mezi kterými se vinou různá zajímavá údolí.

Více podrobnějších informací, popisy tras a ostatní rádi poskytneme na recepci hotelu Pelikán. V okolí je další spousta krásných a zajímavých míst, které stojí za shlédnutí.

Příjemný pobyt a pěknou dovolenou Vám přeje kolektiv hotelu.

Dotazy

27.10.2011, 15:19
Dobry den,
je mozne priobjednat pristylku pro dite? Diky
27.10.2011 16:00
Dobrý den Joe, děkujeme za dotaz. Na každý pokoj je možné přikoupit přistýlku. A to jak pro dospělou osobu, tak i dítě. Je k dispozici i jeden čtyřlůžkový pokoj, kde je možné využít i dvou přistýlek. Pro aktuální cenovou relaci za přistýlku prosím volejte recepci +420 354 673 268. Rádi vám poradí. Přistýlku si pak můžete zajistit při rezervaci pobytu.
28.10.2011, 10:17
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné pokud tento pobyt kupuji jako dárek k Vánocům předplatit k tomu i nějakou proceduru navíc, nebo to lze až u Vás na místě. Děkuji
28.10.2011 11:43
Dobrý den Romano, děkujeme za dotaz. Další procedury si můžete připlatit na místě, ovšem nebudou zahrnuty do naší zvýhodněné nabídky. Obsah nabízené slevy je neměnný, ovšem v hotelu Pelikán vám rádi zajistí další masáže přímo v hotelu dle vašeho přání. Pokud se budete chtít informovat na aktuální nabídku služeb, které v hotelu můžete čerpat, a jejich ceny, prosím volejte hotelovou recepci na číslo +420 354 673 268. Rádi vám poradí a jistě i doporučí nejžádanější procedury.
28.10.2011, 10:25
dobry den,narazila jsem na vaší stránku pri hledání dárku pro mé rodiče.chci se zeptat-jelikož se mi cena pro dva za 3 denní pobyt zdá nízká.cena 1590kč je tedy za 2 osoby a v cene je zahrnuto?Ubytování na 3 dny a 2 noci v hotelu Pelikán
•2x snídaně pro dva
•2x večeře pro dva o dvou chodech
•1x 0,75 l láhev vína k večeři
•1x masáž zad a šíje pro dvě osoby v délce 20 min. já jen abych jim tento pobyt nekoupila a oni si vetšinu jeste neplatily. moc dekuji za odpoved Nikol
28.10.2011 11:31
Dobrý den Nikol, děkujeme za dotaz. Nemusíte mít obavy, jednotlivé části slevy, které jste vypsala, jsou opravdu zahrnuty v ceně a vaši rodiče na ně nebudou doplácet. Přejeme vám, ať má dárek u rodičů úspěch, a ať se jim v Mariánských lázních líbí :-)
28.10.2011, 10:43
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, kolik bych doplácela za 2 děti (4 roky a 1,5 roku) a v jakém pokoji byste nás ubytovali.
Díky za odpověď Gábina
28.10.2011 11:24
Dobrý den Gábino, děkujeme za dotaz. Na každý pokoj je možné přikoupit přistýlku - a to jak pro dospělou osobu, tak i dítě. K dispozici je i 1 čtyřlůžkový pokoj, kde můžete využít i dvou přistýlek. Pro aktuální cenovou relaci za přistýlku prosím volejte recepci +420 354 673 268. Rádi vám poradí na základě věku dětí a požadovaného typu pokoje. Přistýlku si pak můžete zajistit při rezervaci pobytu.
28.10.2011, 12:05
DOBRY DEN KDE DOSTANU VAUČER KTERYJ JSEM OBJEDNAL
28.10.2011 12:29
Dobrý den Vasyle, děkujeme za dotaz. Voucher vám bude doručen na e-mail, který jste uvedl při objednávce. Stačí, když si voucher vytisknete, termín si zarezervujete telefonicky nebo e-mailem v hotelu a voucher pak jen předložíte v recepci hotelu při příjezdu. Podrobnosti o uplatnění voucheru a podmínkách pro čerpání slevy vždy najdete v pravé části stránek - konkrétně v panelech "Kde slevu uplatnit" a "Podmínky slevy". Doufám, že jsem vám pomohl a v případě dalších otázek se na mě kdykoli obraťte. Přeji vám pěkný den.
28.10.2011, 12:18
Dobrý den a možna si rezervovat pobyt i o vikendu děkuji
28.10.2011 12:35
Dobrý den Vasyle. Tato možnost je možná a dokonce vítaná. 3 denní pobyty jsou šity na míru právě pro víkendy. Pokud si ovšem zakoupíte více voucherů a tyto vouchery je možné spojovat (tuto informaci uvádíme v Podmínkách slevy napravo), pak si můžete dokonce pobyt prodloužit o další zakoupenou slevu.
28.10.2011, 13:32
Dobrý den, časovým obdobím není voucher omezen? můžu si ho tedy objednat i na silvestra?Děkuji za odpověď.
29.10.2011 10:35
Dobrý den Lenko, děkujeme za dotaz. Omezení na tento termín není, ovšem pro informace o obsazení během konkrétních termínů si prosím zavolejte přímo do hotelu Pelikán na číslo uvedené v kontaktech, aby jste tak předešla tomu, že vámi vyhlídnutý termín bude obsazen. Přejeme vám pěkný den.
28.10.2011, 14:25
chtela bych dat pobyt u vas rodičum k vanocum,je moznost objednavky okolo vanočních svátku?videla bych to na první vikend hned po vanocích :) dekuji N.
29.10.2011 10:36
Dobrý den Nikol, děkujeme za dotaz. Omezení na tento termín není, ovšem o informace o obsazení během vánočních svátků si prosím zavolejte přímo do hotelu Pelikán na číslo uvedené v kontaktech.Předejdete tak tomu, že vámi vyhlídnutý termín bude obsazen. Přejeme vám pěkný den.
28.10.2011, 14:36
Dobrý den,
přišel mi na mail voucher z této nabídky, ale chtěla jsem se zeptat, proč ve voucheru je uveden pouze tento text: Relaxujte na 2 noci v hotelu Pelikán, v krásném lázeňském prostředí Mariánských lázní. Užijte si pobyt ve dvou a vychutnejte si večeři o dvou chodech s lahví vína.

O masážích a snídani ani zmínka. Bude hotel vědět, zda je tato nabídka v ceně obsažena? Děkuji za odpověd.
29.10.2011 10:39
Dobrý den Jano, děkujeme vám za tak dobrý dotaz. Nemusíte mít obavu, v hotelu budou vědět, jaký je přesný obsah nabídky. Přejeme vám pěkný den.
29.10.2011, 09:15
Dobrý den,
je možné se někde podívat na další obrázky z hotelu? Na jejich stránkách jsem neobjevila ani jeden a tady jich také není moc.
Děkuji za odpověĎ
29.10.2011 10:46
Dobrý den Olino, děkujeme za dotaz. Můžeme vás ujistit, že my nabídky ověřujeme osobně, a dáváme si záležet, aby fotografie, které má hotel na stránkách, odpovídaly skutečnosti. Další fotografie zkuste vyhledat přes internetové vyhledávače. Přejeme vám pěkný den.
29.10.2011, 14:36
dobrý den chtěla jsem se zeptat jestli je v ceně parkovné?děkuji
30.10.2011 10:08
Dobrý den Pavlíno, ano, parkování je v ceně přímo u hotelu.
29.10.2011, 17:39
dobrý den chtěla bych se zeptat zda vadí , když zakoupím voucher ted a objednaný termín bude třeba až za 3 měsíce? chci to dát rodičům k výročí a dám jim to až někdy pod stromeček, tak jen že sem četla že objednat termín chce hned po zakoupená voucheru.... jestli by nevadilo že by si termín objednali až po vánocích děkuju za odpověď
30.10.2011 10:13
Dobrý den Moniko, děkujeme za dotaz. Rezervovat termín pobytu můžete samozřejmě i po vánocích. Platnost voucheru je do 30.4.2012. Rezervace terminu co nejdříve je jen naše doporučení, abyste měla větší jistotu, že vámi požadovaný termín bude k dispozici.
30.10.2011, 07:27
Pobyt jsem koupila jako vánoční dárek,ráda bych ale už předem zajistila také bezproblémový vjezd do lázeň.zony a parkování a rovněž pobyt pro 2 psy. Jak mám postupovat?
30.10.2011 10:16
Dobrý den, děkujeme za dotaz Věrko. V tomto případě prosím volejte recepci +420 354 673 268. Rádi vám poradí.
30.10.2011, 22:09
Dobrý den,píšete, že pobyt je v blízkosti kolonády. Mohu se zeptat jak asi daleko, dá se jít procházkou nebo spíše dojet autem... díky
31.10.2011 08:00
Dobrý den Karolíno, děkujeme za vaši otázku. Vpravo na stránce je vždy mapa s umístěním hotelu. Když na ni kliknete zobrazí se vám větší náhled. Jak můžete zde na mapě vidět, hotel Pelikán je umístěn v části Hamrníky a od kolonády je vzdálen přibližně 3 km. Přejeme vám pěkný den.
31.10.2011, 13:53
Srdečně zdravíme. Voucher jsme zakoupili a ihned využili. Potvrzuji, že vše bylo, jak je psáno. Navíc milé prostředí a vlídné zacházení. Byli jsme VELMI spokojeni. Nemělo to chybu. Doporučujeme.
31.10.2011 15:55
Dobrý den Helo. Těší nás vaše spokojenost a mockrát děkujeme za vaše kladné hodnocení :-)
31.10.2011, 18:19
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jestli je ještě volno v termínu 25.11-27.11 ?Děkuji
01.11.2011 07:30
Dobrý den Natálie, děkujeme za dotaz. Pro aktuální stav kapacit hotelu prosím volejte recepci +420 354 673 268. Rádi vám informace poskytnou. Přejeme vám pěkný den.
31.10.2011, 20:26
Ve vaší nabídce je pobyt pro čtyřnohé miláčky.Rádi bychom vzali sebou 2 psy malé rasy.Je možné je brát sebou na kolonádu a je možno brát psy sebou do vaší restaurace,Děkuji
01.11.2011 07:35
Dobrý den Marie, děkujeme za dotaz. O detailní podrobnosti ohledně volném pohybu vašich psů prosím volejte recepci +420 354 673 268. Rádi vám poskytnou všechny informace o pobytu psů v rámci hotelu a popřípadě také podmínky k jejich pohybu v rámci kolonády. Přejeme vám pěkný den.
31.10.2011, 20:27
Dobrý den.
Mám dotaz : paní Hela výše píše, že již koupila a využila. Jak je to možné, když je platnost od 2.11.2011? Kromě slev nabízíte i cestování časem :-))
01.11.2011 08:01
Dobrý den Marku, děkujeme za otázku. Paní Hela určitě necestovala časem. Pravděpodobnější bude, že se domluvila s v hotelu Pelikán a vyšli jí vstříc. Přejeme vám pěkný den.
31.10.2011, 20:32
Vy to ještě neumíte cestovat časem? V dnešní době je možné všechno.
01.11.2011 08:03
Do budoucnosti cestujeme neustále :-)
31.10.2011, 21:36
Dobrý den,jestli, že si zakoupím Voucher na 6 dní budu platit 3180kč?
01.11.2011 07:28
Dobrý den Arnoštko, děkujeme za dotaz. Není možné koupit 1 voucher na 6 dní. Jeden voucher je na 2 noci, tudíž pokud budete chtít strávit 6 denní dovolenou v Mariánských lázních, potřebujete přespat 5 nocí. Pokud by jste si koupila dva vouchery a spojila je, v hotelu by jste byla ubytována 5 dní a 4 noci, pak vámi napsaná cena 3180 Kč souhlasí. Upozorňujeme, že maximální počet voucherů na osobu je při této akci 3 a při jednom pobytu by jste v hotelu Pelikán pak strávila 7 dní a spala 6 nocí. Přejeme vám pěkný den.
01.11.2011, 07:28
Dobrý den, prosím Vás o radu,omylem jsem označila, že mám o 2 vouchery. Ale chci jen jeden, který jsem také již zaplatila převodem. Nebude to problém? řijde mi požadovaný a zaplacený 1 voucher i tak? Děkuji za odpověď.
01.11.2011 08:07
Dobrý den Olgo, s tím vám pomůžeme. Pošlete nám prosím na e-mail info@newgo.cz tyto dva údaje: variabilní symbol platby a e-mail, který jste použila při objednávce.
01.11.2011, 16:20
Dobrý den, zajímalo by mě, do kdy je možné vouchery uplatnit.
Děkuji za odpověď :)
02.11.2011 10:28
Dobrý den Květo, děkujeme vám za dotaz. Platnost voucheru najdete vždy v pravém sloupci. Pro tuto slevovou akci je omezení platnosti vymezeno od 2.11.2011 do 30.4.2012.
01.11.2011, 17:50
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, při objednávce jsem zvažovala možnost platit platební kartou s možností obdržet voucher ihed, jaký je tedy rozdíl mezi platbami?! děkuji
02.11.2011 10:32
Dobrý den Adélo, děkujeme za dotaz. Oproti okamžité platbě kartou trvá bankovní převod 2-3. Voucher vám bude tedy zaslán v tomto případě na e-mail, až po obdržení platby na náš účet. Při platbě kartou vám je zaslán téměř okamžitě. Přejeme vám pěkný den.
02.11.2011, 10:43
Dobrý den,možná jsem informaci přehlédla, ale zajímalo by mě, od kolika hodin je možný nástup na pobyt a v kolik hodin končí. Děkuji
02.11.2011 15:19
Dobrý den Lenko, standardně je nástup ve 14.00 hod. daného dne. Odjezd do 10.00 hod. v daném dni. Výjimky však existují a vždy se dá domluvit na recepci na dřívější příjezd nebo pozdější odjezd. Ptejte se prosím na recepci +420 354 673 268. Rádi vám informace poskytnou. Přejeme vám pěkný den.
02.11.2011, 12:31
Je možné strávit u Vás Vánoční svátky?
02.11.2011 15:20
Dobrý den Antonie, děkujeme za dotaz. Pro aktuální stav obsazení vánočních svátků hotelu prosím volejte recepci +420 354 673 268. Přejeme vám pěkný den.
02.11.2011, 12:35
Prosím o odpověď- lze vzít sebou andulku v kleci samozřejmě a kolik by to stálo. Děkuji
03.11.2011 09:02
Dobrý den Antonie, děkujeme za otázku. Svou andulku v kleci si na hotel můžete vzít a mít ji na pokoji, pobyt andulky je zdarma :-)
02.11.2011, 18:19
Dobrý den chci se zeptat jestli je nějáký určený termín a nebo je to dle výběru předem děkuji za odpověd
03.11.2011 08:26
Dobrý den Filipe, děkujeme za dotaz. Voucher musíte využít v období jeho platnosti, to najdete v pravém panelu. Konkrétně pro tuto slevovou akci musíte voucher využít v období od 2.11.2011 - 30.4.2012. Pro rezervaci termínu se obraťte na recepci hotelu Pelikán (tel. +420 354 673 268) a informujte se na aktuálně volné termíny, Přejeme vám pěkný den.
02.11.2011, 19:34
Dobrý den, Chtěla bych se zeptat, je-li možné voucher, který mi přišel na e-mail zatavit. Chtěla bych ho dát rodičům k vánocům a myslím si, že by to tak vypadalo lépe, jen nevím zda by ho poté na recepci hotelu přijali bez problémů. Děkuji
03.11.2011 08:32
Dobrý den Sabino, děkujeme vám za pěkný dotaz. Jistě si voucher můžete nechat zatavit - pro využití voucheru je hlavní, aby byly jeho údaje čitelné. Přejeme vám pěkný den.
02.11.2011, 19:54
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jak daleko z vašeho penzionu jsou sjezdovky??Chtěli bychom přijet lyžovat.Děkuji vám, Hanka
03.11.2011 08:45
Dobrý den Hanko, děkujeme za dotaz. Ski Areál Mariánské Lázně je vzdálen přibližně 2 km. Pro podrobnější informace o sjezdovkách prosím volejte recepci hotelu na tel.: +420 354 673 268, jistě vám nabídnou více možností pro lyžování během zimního období. Přejeme vám pěkný den.
02.11.2011, 19:58
Dobry den chtěla jsem se zeptat když bych měla zajem o tento pobyt jak se to plati,a jestly ta cena je za obě osoby děkuji
03.11.2011 08:37
Dobrý den Jano, děkujeme za otázky. Cena voucheru je za obě osoby. K zaplacení můžete využít dva způsoby: platbu kartou nebo platbu převodem. Přejeme vám pěkný den.
03.11.2011, 09:18
Dobrý den. Chtěla jsem se zeptat, zda je v okolí možnost rybaření. Děkuji za odpověď a přeji hezký den.
03.11.2011 10:17
Dobrý den Mirko, v okolí naleznete spoustu rybníků. Můžete se podívat na mapu v pravém panelu. Pro podrobnosti o podmínkách rybaření si prosím zavolejte na recepci hotelu Pelikán, tel. +420 354 673 268
03.11.2011, 10:22
Dobrý den,chci se zeptat jestli je možné koupit voucher i formou faktury od zaměstnavatele /FKSP/Děkuji .Jestli ano jak mám postupovat?Děkuji za odpověd´ a přeji hezký den.
03.11.2011 10:25
Dobrý den Katko, děkujeme za dotaz. Ano, již je to možné. Zašlete nám fakturační údaje na info@newgo.cz a my fakturu zašleme. Pokud jste už zaplatila objednávku, můžeme vám fakturu poslat dodatečně. Přejeme vám pěkný den.
03.11.2011, 11:30
Dobrý den.Chci se zeptat.1 vouchr je myšleno pro 2 osoby na 2nociza 1590kč?Nebo 2 vouchry pro 2 osoby dohromady za 1590kč?
03.11.2011 13:20
Dobrý den Evo, děkujeme za otázku. 1590 Kč zaplatíte za 1 voucher a ten pro 2 osoby na 3 dny. Přejeme vám pěkný den.
03.11.2011, 12:00
Dobrý den,

můžete mi prosím sdělit, zda je ještě volný termín přes Silvestra (30. 12. - 1. 1.)?

Děkuji.
03.11.2011 13:21
Dobrý den Petjo, děkujeme za dotaz. O informace o volných termínech prosím volejte přímo na recepci hotelu Pelikán. Tel.: +420 354 673 268. Přejeme vám pěkný den.
03.11.2011, 12:09
Dobrý den, ráda bych se zeptala jestli je možné k voucheru přikoupit nějaké další procedury po domluvě s hotelem, když bych chtěla víkend koupit jako dárek.
Děkuji za odpověď.
03.11.2011 13:25
Dobrý den Danielo, děkujeme vám za dotaz. Jistě to bude možné, ovšem další procedury nebudou zahrnuty do slevové akce. O možnosti další nabídky se prosím informujte telefonicky přímo na recepci hotelu Pelikán (tel.: +420 354 673 268). Jistě vám rádi navrhnou další procedury. Přejeme vám pěkný den.
03.11.2011, 13:42
Vážení, bylo by možno zaslat ceník služeb Vašeho zařízení
( např.masáže, zábaly ap.), které bychom mohli event. při pobytu přikoupit_
Děkuji
Krejčová
03.11.2011 13:48
Dobrý den paní Krejčová. Prosím zašlete nám na e-mail info@newgo.cz vaši adresu, kam máme ceník poslat a my vám ho obstaráme. Pokud však kontaktujete přímo hotel Pelikán s touto žádostí, jistě vám ho rádi pošlou přímo. Číslo na jejich recepci najdete vždy v pravém sloupci (+420 354 673 268). Přejeme vám pěkný den.
03.11.2011, 15:19
Dobrý den. Je možné při takovém počtu prodaných voucherů skutečně zajistit, že si obdarovaní po Vánocích budou moci vybrat termín, který jim bude vyhovovat? A je možné objednaný termín přeobjednat, pokud by nemohli odjet, např. ze zdravotních důvodů? Pokud ano, kolik dní předem. Děkuji.
03.11.2011 16:19
Dobrý den Mirko, děkujeme za otázku. Je třeba se informovat na volné termíny přímo na recepci hotelu (tel.: +420 354 673 268), rádi vám poskytnou aktuální informace o volných kapacitách. Určitě je také možné na hotel zavolat nyní a termín zarezervovat s přihlédnutím, kdy mohou mít obdarovaní volno. Je důležité se ale v hotelu předem domluvit na podmínkách, za jakých je možné rezervaci stornovat. Hotely obvykle účtují storno poplatek, pokud hosté zruší pobyt. Čím později také pobyt zrušíte, tím vyšší tento storno poplatek bývá. Doporučujeme se informovat přímo na čísle hotelu, jistě vám rádi sdělí podrobnější informace. Přejeme vám pěkný den.
03.11.2011, 19:58
Dobrý večer, prosím o informaci, zda by bylo možné si objednat tento pobyt i ve vanoční svátky, tj.23.12-26.12., a případně za jakých podmínek. Velmi děkuji za odpověď.
04.11.2011 07:32
Dobrý den Evo, děkujeme za dotaz. O informace o volných termínech prosím volejte přímo na recepci hotelu Pelikán. Tel.: +420 354 673 268. Přejeme vám pěkný den.
03.11.2011, 22:37
CHTĚLA JSEM SI OBJEDNAT, ZDE UVÁDÍTE JEŠTĚ 11 VOLNÝCH VOUCHERO A PŘI OBJEDNÁVCE NEJDE ZADAT POČET
04.11.2011 07:41
Dobrý den Anno, děkujeme za připomínku. Pro vysoký zájem jsme s naším partnerem vyjednali prodej 50 nových voucherů. Prosím, vyzkoušejte si zadat objednávku znovu - měl by vám být nabídnut k vyplnění i počet voucherů. Přejeme vám pěkný den.
04.11.2011, 09:02
Dobrý den,včera jsem na e mail info@newgo.cz posílala fakturační údaje.Chci se zeptat ,jestli můžu počítat s koupi pobytu,když jsem zatím odpověd´neobržela.Děkuji Kata
04.11.2011 15:06
Dobrý den Katko. je možné, že jsme vám dnes již odpověděli. Pokud ne, poprosím vás o opětovné zaslání vašeho e-mailu. Prosím, připojte také do e-mailu údaje vaší objednávky, pokud jste objednávku již zadala. Přejeme vám pěkný den.
04.11.2011, 15:08
Dobrý den mám dotaz jaká by byla ce za 2 osoby a jedno dítě ve věku 2,5 roku. A zda je možnost si vzít vlastní cest. postýlku a tím pdem neplatit za přistýlku a kolik by stál doplatek za jídlo pro takhle staré dítě děkuji
04.11.2011 16:11
Dobrý den Kláro, děkujeme za otázku. O podrobnější informace o dalších možnostech pobytu, prosím, volejte přímo na recepci hotelu Pelikán. Tel.: +420 354 673 268. Rádi vám v tomto poradí. Přejeme vám pěkný den.
04.11.2011, 15:32
Dobry den, zaplatila jsem kartou pobyt dnes v 10 hodin dopoledne. Je napsano ze pri platbe kartou voucher prijde "temer okamzite" ale zatim v mailu nemam nic. Jak dlouho trva zaslani voucheru pri platbe kartou? Dekuji za odpoved.
04.11.2011 16:17
Dobrý den Oksano. Prosím, zkontrolujte platební údaje a pošlete nám je s e-mailem, který jste při objednávce použila, na info@newgo.cz. Určitě vše vyřešíme :-)
05.11.2011, 09:11
Dobrý den,
chci se zeptat, jak zjistím, zda jsem správně objednala 2x tento poukaz (je to dárek pro rodiče a chtěli jsme mít pobyt delší než tři dny). Děkuji za odpověď
05.11.2011 10:28
Dobrý den Radko, pokud jste platila platební kartou, tak obdržíte vouchery obratem na vámi zadaný e-mail. Pokud jste platila bankovním převodem, obdržíte vouchery po připsání částky na náš účet. Předtím však dostanete email s údaji o platbě. Vouchery pak můžete spojit dohromady a objednat si pobyt na delší období. Při dvou voucherech na 4 noci.
05.11.2011, 10:36
Dobrý den je možno být ubytován na Silvestra až do Nového roku?
06.11.2011 09:08
Dobrý den, děkujeme za dotaz Milane. Možné to je. Určitě si však předem ověřte volnou kapacitu hotelu na telefonním čísle +420 354 673 268. Rádi vám odpoví.
05.11.2011, 13:32
Dobrý den,
v noci jsem objednala 2x tento poukaz (Mariánské lázně) a dosud mi nepřišel email - potvrzení objednávky s údaji o platbě přes účet(převod bych uskutečnila v pondělí). Děkuji za odpověď
06.11.2011 09:13
Dobrý den Radko, ve výjimečných případech se to může stát nějakou technickou poruchou. Pošlete nám prosím váš e-mail přes který jste objednávku provedla. Dohledáme ji a zašleme vám platební údaje. Email zašlete na info@newgo.cz Děkujeme.
05.11.2011, 19:33
Dobrý večer,ráda bych se zeptala,zda je možné dát rezervaci třeba na červen 2012?
06.11.2011 09:16
Dobrý den, děkujeme za dotaz Pavlíno.Z našeho pohledu zprostředkovatele slevové akce vám nemůžeme vyhovět. Voucher má platnost do konce dubna 2012. Pokud však požádáte na recepci o výjimku, možná vám vyhoví. To je pouze na libovůli hotelu Pelikán. Děkujeme za pochopení.
06.11.2011, 11:54
Dobrý den, rád bych se zeptal, zda je možno zaplatit pobyt převodem do 5 dnů. Můj účet, ze kterého chci uhradit pobyt má splatnost v určitý den + doba trvání než banka provede tuto platbu ( celkem 5 dnů).
07.11.2011 13:52
Dobrý den pane Polák. Prosím, zavolejte nám na číslo zákaznické podpory (tal.: 555 508 050) nebo napište nám na email info@newgo.cz a již domluvíme se. Pokud máte již vytvořenou objednávku, připojte informace o ní do e-mailu. Přejeme vám pěkný den.
06.11.2011, 21:37
Dobrý den. Objednala jsem Voucher pro ubytování. Došel mi e-mail o zaplacení, ale nikde jsme neviděli datum - ten si vybereme až po zaplacení??? Ale já mam strach, že nebude volno v čas, kdy potřebujeme a peníze propadnou??? Předem moc děkuji za odpověď! S pozdravem Veselá
07.11.2011 14:07
Dobrý den paní Veselá. Rezervace termínu je předem nutná co nejdříve po zakoupení voucheru na hotelpelikan@email.cz, tel. +420 354 673 268 nebo +420 354 620 958. Zavolejte prosím na recepci hotelu a informujte se na termíny. Rádi vám sdělí aktuální informace o volných kapacitách. Pokud by jste se nemohla zarezervovat v onom termínu, pak nám neprodleně napište na e-mail info@newgo.cz. Přejeme vám pěkný den.
07.11.2011, 00:51
Dobrý večer, kolik zaplatíme za malého psa při tomto pobytu, děkuji
07.11.2011 14:09
Dobrý den Jiří, děkujeme za dotaz. Na stránkách hotelu je v ceníku uváděna cena pro pejska 80 Kč / noc. Přejeme vám pěkný den.
07.11.2011, 17:06
Dobrý den,
nabídka je zajímavá,jen se bojím,zda při takovémto počtu zájemců na mě zbyde "slušný" termín...kdo to koordinuje? Nerada bych zaplatila a pak si nemohla vybrat termín...
Děkuji Jana
08.11.2011 12:47
Dobrý den Jano, obsazenost vámi požadovaného termínu zjistíte na recepci hotelu Pelikán. Nevíme co je pro vás "slušný" termín, ale voucher můžete uplatnit do konce dubna 2012 a to je dostatečná doba pro všechny klienty zajistit si právě tu svou rezervaci. Máme ujištění majitele hotelu, že kapacita pokojů je víc než dostatečná.
08.11.2011, 07:53
Dobrý den,
přes to, že na zakoupení voucheru uvádíte 39 volných, nelze už objednat. Děkuji za odpověď.
08.11.2011 12:49
Dobrý den, mockrát děkujeme za dotaz Marie. Vloudila se nám do systému technická chyba. Již je opravena a můžete objednávat. Navíc jsme dnes přidali k akci 50 voucherů navíc.
08.11.2011, 22:13
V pondělí 31.10.2011 jsem si po telefonické domluvě zaplatila 2 vouchery(3 190,-Kč) poštovní poukázkou na váš účet a do dnes nic nemám. Prosím o odpověď děkuji.
09.11.2011 07:23
Dobrý den Mirko. V případě takových problémů nás kontaktujte na zákaznické lince nebo e-mailem, připojte také údaje o zaplacení, VS objednávky a e-mail, na který jste objednávku zadávala. Prosím kontaktujte nás ještě dnes, abychom vám pomohli.
09.11.2011, 10:28
Dobrý den, chtěla bych tento voucher koupit rodičům k Vánocům, ale podle počtu kupujících si myslím, že voucher nepůjde uplatnit do danného termínu a nebo spíše že již nebude žádný volný termín, který by vyhovoval rodičům. Dalo by se to respektive nějak řešit? Děkuji za odpověď...
09.11.2011 11:22
Dobrý den Kristýno. Je potřeba se informovat na volné termíny zeptat přímo na hotelu, tudíž zavolat na recepci a domluvit se klidně předem na předběžné rezervaci, pokud budete chtít mít jistotu nějakého vám vyhovujícího termínu. Hotel má své kapacity a pokud bude mít volné místo, jistě vám rádi vyjdou vstříc. Přejeme vám pěkný den.
12.11.2011, 14:39
Dobrý den,voucher už mi přišel.Mám ho pro přítele k vánocům.Chtěla by jsem se zeptat,můžeme si termín objednat až po vánocích po domluvě s přítelem?Děkuji za odpověd.
15.11.2011 15:36
Dobrý den Dito, to jistě můžete, ovšem doporučujeme Vám rezervovat termín dřív. Předejdete tak plným kapacitám, které se v některých termínech mohly objevit.
15.11.2011, 09:13
Dobrý den,
4.11.2011 jsem zaplatila voucher a do dnešního dne mi nepřišel. Chtěla bych si dnes zarezervovat pobyt, ale bez voucheru asi nemůžu, že? Děkuji za odpověď
15.11.2011 15:40
Dobrý den Jano, prosím pošlete nám výpis platebního příkazu, e-mail vaší objednávky, abychom zkontrolovali platbu.
19.11.2011, 21:55
Dobrý večer,
chtěl bych tímto ještě jednou poděkovat skvělému kolektivu personálu tohoto hotelu..koupili jsme si vocher začátkem listopadu .. vše ohledně platby a rezervace proběhlo v pořádku.. pobyt jsme měli od 16. do dneska 19.11. a NEMŮŽEME si absolutně na nic stěžovat ..ubytování pěkné, čisté, večeře, snídaně, obsluha výborná ...masáže kvalitní ..prostě jedním slovem DOPORUČUJEME :) :) ještě jednou velké díky A+A
21.11.2011 11:27
Děkujeme, velmi nás to těší, Váše díky hotelu Pelikán předáme :-)
Garance kvality
Ověřený hotel
Jak koupím voucher? Jak uplatním voucher? Nakupujete přes FKSP?

Při platbě objednávky klikněte na volbu "Vystavit fakturu pro zaměstnavatele (FKSP)" a vyplňte údaje. Faktura FKSP vám pak bude zaslána na email.

Další časté otázky...
NAŠE PRODEJNÍ MÍSTA
Poradíme vám
Slevy na e-mail
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací Rozumím