Sleva ČESKÉ ŠVÝCARSKO NA 3 DNY PRO 2 OSOBY S POLOPENZÍ - NewGo.cz

ČESKÉ ŠVÝCARSKO NA 3 DNY PRO 2 OSOBY S POLOPENZÍ

Úžasný pobyt v penzionu Kamzík v Českém Švýcarsku jen za 1790 Kč. Romantika v pískovcových skalách a zima na lyžích. V ceně lyžování na sjezdovkách a sauna.

1 790 Kč
3 350 Kč
Sleva skončila
Platnost voucheru: 1.12.2011 - 30.3.2012

PENZION KAMZÍK S LYŽOVÁNÍM V ČESKÉM ŠVÝCARSKU

  • Lyžování v Českém Švýcarsku až do BŘEZNA 2012!!!
  • Ubytování pro 2 osoby na 3 dny a 2 noci v penzionu Kamzík
  • Ubytování s POLOPENZÍ – snídaně formou bufetu, večeře (polévka, hlavní chod, dezert nebo salát)
  • 10x jízda v lyžařském areálu Jedlová (15 km)
  • ZDARMA sauna, tenisový kurt a stolní tenis
  • ZDARMA ubytování pro dítě do 2 let
  • 20% sleva na přistýlky pro děti
Lyžování v krásné krajině ;-) na Vánoce od Ježíška!
  • Zalyžujte si v lyžařském areálu Jedlová v Lužických horách.
  • Čekají na vás dvě moderní sjezdovky. 
  • Delší sjezdovka měří 2000 metrů. Kratší sjezdovka měří 1200 metrů.
  • Možnost večerního lyžování, půjčovna lyží a snowboardů
  • Projeďte nejkrásnější běžkařské tratě u nás!
  • Navštivte známá místa Českého Švýcarska: Pravčická brána nebo Růžovský vrch a další. Opravdu nádherná místa.
KDE SLEVU UPLATNIT
PENZION KAMZÍK
Studený 35
407 21 Studený
 
+420 412 584 008
+420 602 459 645
kamzik@penzionkamzik.cz

Nechejte se inspirovat krajinou Česko-saského Švýcarska, vyberte si poklidné ubytování s krásnou atmosférou, která vás připoutá. Křivky hor a skal, spousta zvěře a zde nejsou kamzíci pouze ozdobou ve znaku penzionu, jsou to malí mustangové zdejších hor!

Penzion Kamzík *** se nachází na úpatí hory Studenec (736 m) v obci Studený. Okolí tvoří nádherná, klidná a romantická příroda.

Ubytování:

Kapacita je 85 lůžek. Pokoje jsou po rekonstrukci. Ubytování v 1, 2,3 lůžkových pokojích a 4,5,6, lůžkových studiích s možností přistýlky.

     

Vybavení pokojů:

  • WC, koupelna
  • TV, Sat
  • Wi-fi síť

Stravování:

Polopenze. Ve vlastní restauraci penzionu Kamzík je možnost celodenního stravování, česká kuchyně, bohatý výběr nápojů.

Tipy pro hosty Penzionu Kamzík:
 
V obci Studený naleznete zachovalé ukázky lidové architektury. V okolí žije množství zvěře, kde při cestě do obce Studenec často potkáte stáda kamzíků. Severovýchodně pokračuje krajina Lužickými horami s typickými vrcholy. Tato oblast je vyhledávána především v zimních měsících pro dobré sněhové a lyžařské podmínky.
 
Zimní sporty: Vychutnejte si lyžování v lyžařském areálu Jedlová! Máte rádi běžky? Jistě uvítáte možnost projet si upravené běžkažské tratě v přírodě, která inspirovala i známé malíře.
 
 
Česko-saské Švýcarsko: 1 ze 4 český národních parků je pro mnohé tím nejkrásnějším. Není to "jen" Pravčická brána nebo Růžovský vrch a není nutné vše popsat slovy, přejděme k fotografiím...
 
 
     
 
 
Hrad Toldštejn: Středověký hrad je dominantou Lužických hor, s novou restaurací s celoročním provozem a nádhernou vyhlídkou do kraje.
 
Více podrobnějších informací např. aktuálně volné termíny nebo další možnosti výletu vám rádi poskytneme také na recepci penzionu Kamzík. V okolí je spousta krásných a zajímavých míst, které stojí za shlédnutí.
 
Příjemné chvíle vám přeje kolektiv Penzionu Kamzík.

Dotazy

24.11.2011, 14:34
Dobrý den je volný termín 16.12.-18.12. , pro dva dospělé a jedno dítě ve věku 9.let.
Děkuji
24.11.2011 15:16
Dobrý den Jano. Pro aktuální informace o volných termínech, prosím, kontaktujte penzion Kamzík (kontakt uvádíme v části Kde slevu uplatnit). Rádi vám sdělí aktuálně volné termíny.
24.11.2011, 15:18
Dobrý deň,
je možné čerpať voucher od 28.12.2011 do 2.1.2012???...Je penzión vhodný aj pre 2 ročné dieťa???

ďakujem
24.11.2011 15:27
Dobrý den Jano. Pro aktuální informace o volných termínech, prosím, kontaktujte penzion Kamzík (kontakt uvádíme v části Kde slevu uplatnit). Rádi vám sdělí aktuálně volné termíny. O vhodnosti ubytování pro 2 roční dítě vás jistě rádi ujistí osobně, když vám sdělí volné termíny. Přeji pěkný den.
24.11.2011, 18:05
Dobrý den je volný termín 16.12.-18.12. , pro dva dospělé a jedno dítě ve věku 9.let.
Děkuji
25.11.2011 09:40
Dobrý den paní Jano, na termín je nutné se informovat přímo v penzionu Kamzík. Volejte na kontakty +420 412 584 008 nebo +420 602 459 645
25.11.2011, 15:07
Dobrý den, je možno si koupit dva kupony a být tam 4 noci a 6 dní?
Děkuji za informaci
25.11.2011 15:28
Dobrý den Bohunko. Vouchery lze spojovat - informaci o možnosti spojování najdete v podmínkách sleva. Při spojení 2 voucherů je ubytování na 4 noci a 5 dní.
26.11.2011, 01:16
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat, zda by byla možnost prodloužit platnost voucheru do 30.6.2012
26.11.2011 13:13
Dobrý den Blanko. Platnost voucheru nelze prodloužit, voucher lze využít pouze v období jeho platnosti.
26.11.2011, 10:26
dobry den,dvakrat polopenze znamena dvakrat snidane a vecere pro dve osoby nebo jen jedna snidane a vecere pro dve osoby? dekuji
26.11.2011 13:12
Dobrý den Aleno. Polopenze pro jednoho i druhého :-) takže pro oba. Údaj, který vás zmátl jsme pro jistotu opravili.
27.11.2011, 01:27
dobry den chtela bych se zeptat kolik plati jedno dite ve veku 9 let dekuji
28.11.2011 09:31
Dobrý den paní Haková. Děkujeme za otázku, v ceně voucheru je sleva 20% na přistýlku, rozpis cen najdete v ceníku na webu www.penzionkamzik.cz. Pro děti do 10 let platí cena 320 Kč/noc -20%. Naleznete zde veškeré ceny a podmínky pobytu pro děti.
27.11.2011, 19:41
jestli tomu dobře rozumím večeře v pátek a v sobotu a snidaně v sobotu a v neděli : když přijedu na víkend Děkuji
28.11.2011 09:27
Dobrý den Jarko, rozumíte tomu správně. Přejeme krásný den :-)
28.11.2011, 15:24
Dobrý den, je cena voucheru 1.790,- dohromady pro dvě osoby nebo za osobu?

Děkuji
28.11.2011 16:19
Dobrý den Jirko, cena je pro 2 osoby.
28.11.2011, 20:02
Dobrý den,

v obchodních podmínkách je uvedeno, že voucher je platný za podmínky, že je aktivována sleva, tedy při dostatečném počtu účastníků. Co pro mě znamená, pokud voucher objednám a zároveň ho do daného času neobjedná dostatečný počet účastníků?
Děkuji
29.11.2011 08:31
Dobrý den jIrko. Při platbě převodem Vám jsou údaje k platbě zaslány až po aktivaci slevy. Při platbě kartou je na vašem účtu vyhrazena částka, která se odešle také až při aktivaci. Přejeme krásný den
28.11.2011, 22:06
Dobrý den

Naváži na Jirku. A kolik je dostatečný počet účastníků (u téhle akce)?

Děkuji
29.11.2011 08:27
Dobrý den. Tato sleva je již aktivní od 1 účastníka
:-)
29.11.2011, 18:07
Dobrý den. Chtěla bych se zeptat jestli je možnost ubytování i na silvestra, a jestli je popřípadě volno? Za tuto slevu?? Předem děkuji za odpověd
30.11.2011 09:53
Dobrý den Míšo. Pro aktuální informace o volných termínech, prosím, volejte recepci hotelu (kontakt uvádíme v části Kde slevu uplatnit). Jistě vám rádi sdělí informace o volných kapacitách. Přejeme vám krásný den.
02.12.2011, 14:13
dotaz k Janulilinka: pokud je tomu opravdu tak prosím doložte, chystáme se i s dětma na týden, a je to našetřeno za rok ...máme 4 děti. Děkuji a pokud nebudete chtít odpovídat sem. prosím email... SLAMOVA.JANCA@ATLAS.CZ, Mnohokrát děkuji :-)
02.12.2011 15:12
Dobrý den paní Slámová.
Příspěvek uživatele Janulilinka jsme smazali, pokud bude mít nějaké důkazy, jistě se ozve, prozatím se nám neozvala na žádnou výzvu. Za nás mohu říct, že jednotlivé hotely ověřujeme, byli jsme v nich a informace, které předkládáme máme podloženy. Příspěvek uživatele Janulilinka nebyl podložen ničím, i když jsme uživatele o to žádali.
07.12.2011, 20:34
Dobrý den chtěla jsem se zeptat kolik by stál 3 denní pobyt pro 16 letou dceru v období od 5.1-10.1? Děkuji
08.12.2011 10:40
Dobrý den, paní Lucie.
Voucher je pro 2 osoby bez rozdílu, pokud neuvádíme jinak. O informace o cenách, které by eventuálně nebyly zahrnuty ve voucheru se prosím informujte přímo na recepci hotelu (kontakty naleznete vedle slevy v části Kde slevu uplatnit). Přejeme vám pěkný den.
12.12.2011, 14:25
Dobry den,
jen bych chtela upozornit pripadne kupujici...Penzion Kamzik neni spatny, pokoje jsou ciste a dostacujici, nicmene zdaleka nevypadaji jako na uvedenem obrazku. Byla jsem tam s pritelem cca 2 mesice zpatky pres slevovy portal za prakticky stejne penize a se stejnou nabidkou sluzeb kromy lyzovani. Jen ve strucnosti: ping pong neni, tenis si asi v zime moc nezahrajete, saunu jsem nezkouseli. Vari vyborne, to vsechna cest. Jedinym personalem je cisnik v hospode, ktery byl prijemny a ochotny, ale celkem logicky nema sanci stihat obsluhu,zodpovidat pripadne dotazy ci se jinak starat o pohodli hostu. O wifi si muzete nechat jen zdat. Verim, ze hlavnim ucelem slevovych nabidek je ziskat si klientelu, ktera se bude vracet a doporucovat dale. Toto vsak jednoznacne neni cil vedeni penzionu Kamzik, ktery by se vsi pravdepodobnosti konkurencni boj ubytovacich zarizeni nebyt slevovych akci neprezil. Takze ano, za tuto cenu se to da v pohode vzit, ale necekejte, ze se s Vama bude nekdo bavit ci se zajimat o to, zda opravdu dostanete to, co mate. K veceri jsme meli mit lahev vina, kdybych si ji primo nevyzadala, tak ticho po pesine a to jsme meli stesti, protoze u vedlejsiho stolu uz se na dalsi hosty nedostalo...
12.12.2011 14:42
Dobrý den Lindo, děkujeme za příspěvek a hodnocení penzionu Kamzík.
14.12.2011, 12:21
Reaguji na příspěvek paní Lindy, nevím jak došla k názoru že stolní tenis a wifi zde není je to lživá informace.Wifi funguje v celé restauraci a zdarma, a stolní tenis mame dokonce dvakrát.
Personálu je samozřejmě více, a hlavní činost čísníka je starat se o pohodlí hostu v restauraci. O pohodlí hostů na pokojích se stará pokojská.
Pokoje jsou vybaveny vším co odpovída 2 ** penzionu. Není nám známo že by paní Linda reklamovala nějakou chybějíci službu na pokoji.
Upozňuji že s paní Lindou Hlavackovou jsem se spojil a nebyla schopna vůbec vysvětlit důvod lživych informaci.
09.01.2012 11:04
14.12.2011, 12:40
Tak a jedeme dál. K mému překvapení mi dnes volal zaměstnanec penzionu Kamzík a vyhrožoval právním oddělením. Možná by bylo snažší zaměřit se na poskytování lepších služeb než zastrašovat ne úplně spokojené zákazníky.
14.12.2011 16:44
Dobrý den paní Lindo. Můžete nám vysvětlit jak údajný zaměstnanec přišel k Vašemu číslu? Pokud to nevysvětlíte, smažeme vaše příspěvky, aby se diskuse vedla věcně a sloužila k tomu, k čemu má, informování zákazníků pravdivými informacemi. Rád si o tom s vámi také promluvím osobně, zavolejte na číslo 555 508 050 od 8:00 - 16:00, budu očekávat vaše připomínky.
14.12.2011, 16:48
Vazeny administratore,

vzhledem k tomu, ze nepouzivam zadnou prezdivku a v penzionu jsem opravdu byla, neni ze strany penzionu Kamzik tezke dohledat si me cislo. Jak jste si jiste vsiml, pan pouziva me prijmeni.
15.12.2011 10:00
Dobrý den paní Lindo. Kontaktujte mne na infolince 555 508 050 a zdůvodněte nám svá tvrzení. S pozdravem, administrátor.
15.12.2011, 10:29
Dobry den administratore,

zduvodnovat nic nebudu. Je naprosto normalni sdilet sve zkusenosti z ubytovacich zarizeni. Pro ubyvatele by pak komentare zakazniku mely byt jasnym ukazatelem, co je potreba zmenit k vetsi spokojenosti hostu a tim se i snazit ziskat dalsi potencialni klienty. Vzhledem k tomu, ze penzion Kamzik se k memu komentari omezil ciste jen na vyhruzky pravnikama, nehodlam s nimi ztracet svuj cas.
S pozdravem,
Linda
15.12.2011 11:01
Vážíme si i negativních informací a jsme rádi když klient pravdivě komentuje případné nedostatky. Ale paní Linda zapomíná, že si objednala služby v penzonu a né v 4 hvězdičkovém hotelu. Před příjezdem si objednalla několik služeb které nejsou běžné a zapoměla že je slušností když si na 22 hodinu objedná sekt na pokoj zaplatit lidem co se starají o její pohodlí. Večeře se podává do 20 hodin a také byla podána v pozdní hodinu dle jejího přání také samozřejmost. Opravdu paní Linda bude muset vyhledávat tyto služby v dražším zařízení a né v penzionu s ubytováním za 200 Kč
15.12.2011, 12:09
Dobra, neda mi to, abych opet nereagovala. :-) Pro ctenare diskuse tedy jen uvedu na pravou miru: pred nasim prijezdem jsem objednala sekt na pokoj. Vse probehlo, tak jak ma, sekt byl pripraven, na konci pobytu radne zaplacen, pan cisnik dostal spropitne. Pri vcerejsim tel. rozhovoru se zamestnancem penzionu mi bylo vysvetleno, ze takovouto nadstandardni sluzbu vetsinou nedelaji a tudiz bych mela byt vdecna za jejich servis. :-)Pokud penzion nema zajem o to, aby hoste utratili dalsi penize primo na miste, pak je zcela evidentni, ze je nekde chyba. Co se tyka vecere, ano, jidlo jsme dostali. Predem jsem upozornovala, ze prijedeme pozdeji aniz bych vedela, ze se vecere podava do 20hod. Jak jsem pochopila, vecere funguje vyberem ze 3 hlavnich jidel. V pripade zajmu o hosty by byla varianta poslat vyber den predem a tim nam poskytnout moznost vyberu. Nevadi, jak jsem jiz zminovala, vari dobre a jidlo nam chutnalo.
S pozdravem,
Linda
09.01.2012 10:40
Odkazuji na poslední odpověď pana Nusky.
15.12.2011, 14:01
Dobrý den,
v penzionu jsem byl ubytovaný a mohu říci, že nebyl žádný problém. Personál ochotný, se stravováním jsme byli spokojeni. Ubytováni jsme byli v létě a tenis také nebyl problém. Služby poskytované penzionem odpovídaly ceně a okolí, které jsme poznali nás nadchlo.
S pozdravem Adam
15.12.2011 14:41
Děkujeme Vám Adame za pozitivní hodnocení penzionu Kamzík. Přeji hezký den
17.12.2011 11:38
Nemá cenu to dále komentovat, ale paní Linda si zaměnila typ ubytování.
Garance kvality
Ověřený hotel
Jak koupím voucher? Jak uplatním voucher? Nakupujete přes FKSP?

Při platbě objednávky klikněte na volbu "Vystavit fakturu pro zaměstnavatele (FKSP)" a vyplňte údaje. Faktura FKSP vám pak bude zaslána na email.

Další časté otázky...
NAŠE PRODEJNÍ MÍSTA
Poradíme vám
Slevy na e-mail
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací Rozumím